Finally they met each other again.


The notebook - I
searched you and found my heart

Kollade klart på The notebook igår, världens finaste film måste det vara, jösses vad jag satt o böla.
Så otroligt vacker och älskvärd film, För bra för att vara sann och det är ju exakt vad den är,
för bra för att vara sann.
Önskar ibland att ens liv kunde vara som i en american love story, haha!
Helt klart värdig att se!

Jag som egentligen avskyr att sitta o kolla på filmer, men denna var så jävla underbar att jag skulle kunna göra det hundra gånger om!
Så mysig och fin film, tycker alla borde se den. Lätt 5/5 i poäng.

Nu ska jag leta andra bra fina filmer som jag kan böla till och klaga på att mitt liv inte är lika perfekt som deras, däääämn, heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback