Monday.

Insåg precis att det var ett väldans långt tag sen jag skrev ett blogginlägg och nu, Nu klockan halv 3 på natten känner jag för att skriva av mig.
Egentligen är jag lite trött. Borde sova, tror jag ska träffa en av dom bästa imorn, så borde sova.
Men kommer nog  troligtvis inte kunna somna riktigt, så mycket som snurrar i huvudet, så mycket saker jag vill få ur mig.

Snart är sommarlovet slut också, återstår bara 22dagar kvar & jag har inte gjort ett skit med sommarlovet som jag ville, varför?
Antagligen för att man är för dum, tycker det är intressantare att glo på en vägg än att vara ute?
Brist på pengar kanske? Inget sommarjobb, 14år vart kan man hitta det om man inte känner någon bekant liksom som tar emot sommarjobbare lite svart sådär?
Nej, men seriöst, sämsta sommarlovet ever. Har knappt träffat mina näramste kompisar.
Det suger. Fast iofs har hängt lite mer i örebro stad den senaste tiden, gillar den staden mer och mer för varje gång jag åker dit.
Det är rätt mysigt och sitta i längst bak i bussen, lyssna på musik & kika ut gremon fönstret efter en lång dag på detta springande in och ut genom affärer.

Tänkte spara ihop pengar så jag kanske kunde skaffa mig en bärbar dator eller varför inte en ny kamera? En systemkamera!
Men kommer jag någonstans? Svar; nej. Ingenstans alls.
Det är nog så att jag inte kan spara, jag vet helt enkelt inte hur man gör, för ser jag någon fin grej så köper jag den på direkten, då finns det iaf inget sparande i huvudet på mig inte.
Det är nog efteråt när jag förstått hur mycket pengar jag blåst bort på kanske skräp jag inser att jag borde sparat.
Fast nu när jag skippa att köpa en väldigt fin leopard tröja som var på rea, ångrar jag mig något grymt.
Stupid, eller vad säger man? Antagligen något åt det hållet.

För övrigt har jag insett att utan musik skulle jag vara som fisk på torra land, jag verkligen älskar musik.
Kan seriöst inte tänka mig ett liv utan musik, Såna som Breathe Carolina, Eminem, Every Avenue, You ate my dog, Dead by april osv får mig att älska världen lite extra mycket ibland, inse att musik är bland det finaste man har på denna jord.

Det kanske är dags att ta sig en blund iaf, så man orkar upp imorn, dels för att hela min kropp värker, har haft en jävla otur idag, vilket inte är okej.
Brände mitt smal ben på min 210 Graders varma plattång, väldigt lyckat om jag får säga det själv!
Eller?
Aja, nu ska jag gå och lägga mig iaf, Godnatt alla som kikar in osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback