Monday.


Då sitter man här, helt ofixad och slö. Orkar faktiskt inte göra mig iordning men ska jag göra det efter detta inlägg.
För övrigt lyssnar jag på underbara Foo fighters och kolla på ösregnet som jag tror just nu har slutat, dock.
Rätt mysigt är det ändå, börjar dock bli väldigt hungrig så kanske ska käka någonting snart.
Jaja nog om det tråkiga som jag har gjort utav den lilla tiden jag varit vaken idag, suck.

I förrigår var jag som sagt i göteborg med hannah, det var helt okej.
Kunde varit roligare men det var okej.
Köpte förövrigt ett fint halsband på liseberg med mitt namn på.
Nya favorit halsbandet typ, efter mitt stjärn halsband då!

Igår träffade jag simme, vi hade väldigt skoj, rätt mysigt och så vi ska väl ses någonting mer denna vecka med, kanske imorn eller i överimorn. Tänkte ha en liten mys dag hos henne, checka film kanske eller spela kinect.
Får se vad vi kommer hitta på för skoj då!
Senare på kvällen var jag på donken med min syster och mamsen! onomnomnom.

Sen rymde mig dumma hund, Jenna som vanligt. Var väldigt nära på att hon blev påkörd på motorvägen mot motala.
Men som tur var plocka några snälla människor upp henne o skjutsa hit henne, ibland är det verkligen tur att facebook finns, haha!
För utan face hade vi aldrig fått tag på henne, men nu är allting lugnt igen och hon är hemma.

Får väl se vad för något jag ska hitta på idag, vill försöka ta vara på varje dag av dom som är kvar nu innan äckelskolan börjar igen, usch vill verkligen inte tillbaka, inte nu. Jag orkar inte just nu.
Men aja, skolan kommer ju inte skjuta upp datumet bara för att inte jag vill dit just nu och inte annars heller direkt, suck.
Men aja, nu ska jag göra mig iordning och ta något o käka!
Tycker det får bli en bild på min tjocka och söta hund som bara sticker iväg sådär, dock när hon är mer trött.
Hare gött, caaaaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback