Friday, again and again and again.


ORKA, just sayin, skola om 3 äckliga dagar, GAAAAAAAAAAH...
lite rage kanske, men seriöst skolan kan dö, speciellt just nu. vill inte orkar inte bryr mig inte, that's it.
okej orka tänka på skolan just nu, ingenting kommer förändras iaf.

Förövrigt sitter jag i hallsberg just nu, dötrist.
Ska sova över här, blir nog åsbro imorn och förmodligen göra någonting roligt med, orka sitta hemma o glo dom 3 sista dagarna som är kvar, party all night long, eller?
Ska iaf inte sova bort dagen imorn, det är en positiv sak iaf! :D

Kom på att jag likagärna kunde leta design till min blogg på denna dator som går lite snabbare än den som står i åsbro eftersom jag tydligen ska ha förbrukat äckelinternet över 90% bra josi!
Har förresten varit i örebro idag, rätt mysigt och gå runt inne på marieberg efter en stund på stan medans det öserregn utanför!
Köpte dock inte jättemycket bara mer vad jag vill ha/behövde
Detta köpte jag; Sunsilk Schampoo, Balsam & Hårinpackning och en vit ögonskugga!



Kan knappt sluta ta på mitt hår, så jävla mjukt och skönt efter alla hårprodukterna, det enda som fattas nu är Lanza värmeskydd som jag ska köpa nästa gång jag åker in till örebro om någon vecka eller så!
Asnice faktiskt, behövde även en ny vitögonskugga eftersom min andra håller på att ta slut, fml.
Får hoppas på att denna är likabra!
Men nu ska jag faktiskt käka lite tacos och kika på tv innan jag ska lägga mig, ska försöka lägga mig vid 11- halv 12, måste vända rätt på dygnet någon gång, speciellt när det bara är tre dagar kvar på lovet ):

Aja, astråkigt inlägg men det har faktiskt inte hänt roligare änså här idag!
Ni får har det så bra, caaaio! *:

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Svar: kul att du är med i dagens blogg för större chans att vinna gilla inlägget på bloglovin!(finns en gilla på bloglovin ikon under inlägget

http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/dagens-blogg_19.html

2011-08-20 @ 17:28:18
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback