♥ Dag 16 – Mina rädslor.


Mina rädslor? haha tänkte säga att jag inte har några, men såklart har jag väl det!
Kan ju inte låta som värsta känslokalla badass, no emotions and shit.
Näe men vad jag är rädd för kan jag väl förklara såhär;

1. Insekter, jag fullkomligt HATAR insekter dom är bara allmänt läskigt och äckliga.
Ingenting för mig alls med andra ord. Tänk att en sån liten sak kan får en människa att bli rädd?
Får bli en bild på en fjäril för det är den enda insekten om man bortser från nyckelpigga som jag inte tycker är läskig men är däremot fin!


2. Jag är verkligen livrädd för att förlora nära och kära, jag kan inte ens kunna tänka mig ett liv utan mina vänner eller min familj. Även fast många gått bort i släkten redan så är jag rädd att förlora fler av dom.
Jag skulle mer än gärna offra mig själv för någon annan som jag tycker så pass mycket om.


3. Är det någonting jag är mer rädd för så äre ju att dö ensam, förlorat allt man har och äger på något värdelöst spel. Aldrig hitta någon man kan dela glädje och sorg med och helt enkelt bli en ensamvarg, isolera sig från världen och bara sitta inne i ett mörkt rum och aldrig mer komma ut typ.
haha okej kanske överdrev rätt mycket men det jag försöker komma fram till att jag är rädd för att leva i resten av sitt liv med ensamhet och tomhet, hur kul är det liksom på en skala ett till tio haha?


4. Är det något jag är extremt rädd för så äre nog att misslyckas med ALLT jag gör/kommer göra.
Hatar känslan av att misslyckas något grymt mycket, den är ju hemsk! Fast är säkert inte bara jag som hatar den känslan och är rädd för att misslyckas med allt i sitt liv, fast jag tror ändå inte man gör det.
Jag menar, man måste misslyckas någongång för att kunna lyckas, visst äre så?
[snabb fin paint bild som jag gjorde precis hitta ingen bättre bild till denna text.]


5. och slutligen Höjder! Finns säkert fler saker jag är rädd för, men jag orkar inte komma på mer saker just nu, tycker jag tagit med det mesta, eller så är jag helt enkelt inte rädd för något mer än detta jag skrivit!
Men ja, äre något jag är rädd för så äre höjder blandannat! seriously, tycker det är skitläskigt med höjder men ändå kan jag få mina speicella adrenaline kickar och sätta mig på världens högsta karusell bara för att, men såklart brukar den kicken försvinna när man redan sitter på och vill mest bara hoppa av, fast det vore ju rätt dumt?
Får bli en bild på balder som jag tog förrförra gången jag var på liseberg (har dock visat den tidigare men /care).
Aledningen till att jag tar en bild på balder är för att jag tänkte på balder hela tiden under denna punkt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback